Lockande lockar (hehe)

Det bidde kort och lockigt. Tja, det lockiga är ju mest hårets förtjänst. Det är kul att frisörer blir så till sig över mitt lockiga hår. Åh, det är lite lockigt. Jo, svarar jag då. Det är till och med jättelockigt om det inte är så långt att det tynger ner sig självt. Åh, men då gör vi det kort och så försöker vi få fram lockarna ordentligt.

Nu kan jag alltså rekommendera Malin S, Emma och Sanna på Hairteam (dem jag gått till alltså – resten är säkert också bra). Emma är den jag gått till i tre år och Malin har jag gått till en gång och så idag var det Sanna som klippte. Emma var gravid så jag blev lite ledsen att jag inte gick till henne så man kunde stämma av läget lite, men hon hade ingen tid som passade. Och Sanna var ju som sagt också superbra.

När jag gick till Malin S var det första gången jag gick till en ”dyr frisör”. Och det var också första gången jag fick komplimanger för mitt hår av frisören. Jag var van med att få frågor om mitt risiga hår och att jag måste ta hand om det och usch vad tovigt ajajaj och suckelisuck. Men Malin fick mig att känna mig assnygg. Och det är ju nästan det viktigaste. Efter det har jag hållit mig till Hairteam och alltid varit lika nöjd. Och känt mig snygg.

Mer lockar:

2 thoughts on “Lockande lockar (hehe)

  1. Jenny skriver:

    Bakifrån var det ju om möjligt hur snyggt som helst! 😀 Jag har bara 2-3 lockar kvar nu, håret är nere vid axlarna så det blir bara de där skruvarna som blir av alla virvlar. Så där sött krullig som du är var jag inte ens som bebis, klart du ska hålla håret så det syns, kalasfint! Bra frisör! 🙂

  2. ad skriver:

    snyggt ju!

Kommentera

