Smartast i världen!

Det är ju ett under att jag överlevt och att evolutionen dessutom tillåtit mig reproducera. Helt sjukt!

Vad jag gjort nu?

Tja, t ex har jag skickat ut inbjudningskort till Kaspians kalas. Och jag minns inte när jag skrev att kalaset ska vara! Det hade ju varit smart att skriva upp det någonstans. Hoppas verkligen att jag skrev samma datum och tid på alla inbjudningar iaf.

One thought on “Smartast i världen!

  1. Jenny skriver:

    Det kan ju vara bra att anteckna i en kalender ja… 🙂 Innan man bjuder in?

Kommentera

